jennysho†line

r.i.p
Känslorna när pappa har förmiskat min älskade blomklänning värd tvåhundranittionio svenska rikstaler är följande:

# 1. Sorg - har suttit och gråtit som ett barn i en halvtimme nu, kan ha något att göra med alla hormonerna också, men mest klänningen.
# 2. Ilska - den jäveln ska få betala minsta lilla peng. Eller sy en ny.
# 3. Desperation - vart ska jag hitta en ny likadan ? Vart ska jag få pengarna ifrån ?
# 4. Sorg - efter att ha skrivit den här listan blev det ännu mer uppenbart att min klänning är förstörd för livet vilket tar oss tillbaka till punkt nummer ett och jag gråter återigen som ett litet barn. JAG KOMMER ALDRIG MER FÅ SE DEN !!!


UPDATE 14.41 : Det har kommit fram lite andra krympta kläder nu. Det är inte okej. Jag kommer vara den där tjejen som har klänningar som slutar vid naveln. Hoppas att ni har överseende med detta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: