jennysho†line

killer inlägg
Idag sticker Ven iväg till Mora. Imorgon är det midsommar (WTFFFFFFFFFFF??????). På måndag är det dags för en temporär flytt till Gullmars. På lördag flyr jag landet och ni kommer inte ha en chans att hitta mig.

Ja, har man sett liksom. Enligt mina beräkningar är det midsommar imorgon. Fick lite utav en chock när jag förstog att det var så kort tid kvar.... AAAAAANYWAY. Jag och Hagrid ska äga imorron, ja det ska vi. Har hört rykten om att det inte kommer vara nått sommarväder (vad har hänt med den globalauppvärmingen?)  så vi kommer väl stå där paraflaxen i högsta hugg. Nåväl, om ni vill ha mig så finns jag på nummer 112.

midsommarjävel.jpg

Kommentarer

  • miranda säger:

    HAHAHA. vilken tid börjar det festen? (skriver sådär för att folk runt omkring ska tro att det är världens party) heheheh

    2009-06-18 | 14:37:23
    Bloggadress: http://scienceandromance.blogg.se/

Kommentera inlägget här: