jennysho†line

uppdatering

Det var ett tag sen jag var inne på datan, så jag har inte riktigt hängt med. Iallafall, lördagen blev inte riiiiktigt som jag hade tänkt mig.. Det var ju tänkt att Cia skulle komma hem till mig på morgonen, men hon hade försovit sig så jag gick över till Johanna direkt. Där åt vi och hade det jättemysigt. Festen, vi var säkert 120 pers där inne och alla fönster var helt dimmiga.  Jag fick föresten en liten söt blomma av Felix, TACK GUBBEN ! <3

Idag mår jag jättetveksamt. Antingen är jag bara trött eller så är jag sjuk. Jag ska iallafall vara hemma imorron också. På fredag (?, eller lördag..) åker jag upp till fjällen och då MÅSTE jag må bra, för fy fan vad jag ska glida där ! Pappa pratar till och med om att jag ska få en egen bräda i år. Jag ska så mycket ha en rosa. Dessutom tänkter jag göra om i mitt rum. Svart på väggarna känns så..- Alla har det.

279633-108
den är sååå min

Kommentarer


Kommentera inlägget här: