jennysho†line

fy fan vad farligt

Hej fans! Jag vet att ni har saknat mig, men kärleken till juicen består. Jag tappade ett ägg på golvet idag, skitäckligt för jag var tvungen att plocka upp hela skiten själv. Förlåt, ja menade naturligtvis; jag var tvungen att plocka upp hela ägget själv. Idag har jag varit med Johanna och Paulina och när vi var påväg till tåger för att hämta Elin och Corre så körde jag och Johanna lite beatboxing med våra skor (det knarrade asskönt i frosten), och när jag tittade bak på Johanna såg jag henne liksom.. Tippa i slowmotion, HAHA gosse vad roligt det var! Tack för att du inte alltid är så stabil, you made my day!

Och Paulina, med risk för att du kommer bli mobbad i en evighet så nämner jag inte din vurpa på Mc'donals, men herrejävlar vad kul det var! TACK!

Saker jag måste skaffa den här månaden;

* Nya skor, det behövs verkligen.
* Den svarta tröjan från H&M, min garderob behöver den, jag känner det.
* NYÅRSKLÄNNING, hallelujah

image76 image76 image76 image76

Kommentarer


Kommentera inlägget här: