jennysho†line

memories never dies, but they will follow you for the rest of your life
känns som att var igår jag såg ditt fina ansikte. du gav mig en kram och frågade hur jag mådde, jag minns att jag hade bråttom till någon meninglös lektion, så jag svarade lite nochalant att allt var bra.
jag vill hålla om dig igen och aldrig släppa taget. be dig berätta om allt som svävar runt i ditt huvud och ta del av allt som besvärar dig. jag vill ringa dig så du kan berätta om din dag, precis som förr. ta del av din smärta och berätta för dig hur stor del i mig som tillhör dig. en sista chans att få tala om för dig hur mycket du faktiskt betyder och vilken trygghet du har fått mig att känna. aldrig säga hejdå, bara säga att vi ses igen.
alltid din
alltid min
alltid våran

Kommentarer


Kommentera inlägget här: