jennysho†line

i brist på annat

liztan znott av alice

Namn: Jenny Ahlfors 
Längd: toppar 166 cm, skulle jag tro
Antal finnar i ansiktet: har  nog ett par kompisar i ansiktet 
Antal finnar på övriga kroppen: svårt att veta, men jag har inte sett någon
Antal pojkvänner: just nu har jag inga alls
Antal sms från killar med pojkvänspotential: är på tok för populär för att hålla koll på sånt
Färg på naglarna: NEONGUL
Promille i blodet: inga alls just nu, men det ska snart förändras
Färg på trosorna: svarta
Antal piercingar: 8 i öronen, 1 i tungan, 1 i  bröstvårta, 1 i naveln 
Antal tatueringar: hela tre stycken 
Färg på bh:n: svart
Antal druckna koppar kaffe idag: tror att jag drack tre imorse, men minnet är rätt dåligt 
Antal spruckna trumhinnor: 0 tror jag 
Antal sjukskrivna vänner: om jag säger ingen nu och nån faktiskt är det så kommer jag vara en dålig vän för att jag inte har koll på sånt, så jag undviker gärna att svara, hehe.
Dagens tabbe: sprang ut i bh och mjukisbyxor när mamma och pappa hade gäster. hejhej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: