jennysho†line

dreamteam
det blev en mycket annorlunda kväll igår, men åh så underbar! vi matade fiskar med chips, fimp och spott (dom gillar sånt tydligen), fick två sköna tillskott till vårat gäng, badade från lillsjöns nya brygga och lyssnade på adams fina sång. ikväll kör vi en repris och jag längtar redan!

här har vi lite greklandshopping också, enjoy!

min fina guldklocka som pappa var snäll nog att köpa. är inte vilket guld som helst, det är nämligen ROSA guld. hur tight?

här är förmodligen det dyraste från resan. 10 € gick det på (totalt gick det på 30 €, alla måste ju få ett), ganska ofrivilligt dessutom. men vafan, nu är jag iallafall välsignad av afrika.

fick med mig underbara flowerbomb hem, love it!
mitt tidsfördriv, tack för att du räddade mig från total tristess ozzy.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: