jennysho†line

nattliga funderingar
Jag kan inte sova, tjalalalala. Det lyser i min grannes hus och det får mig faktiskt på lite bättre humör att veta att jag inte är den enda med sömnproblem. Och som vanligt vill jag sticka ett finger i ögat på alla iddisar som lever runt omkring mig. Usch. Jag längtar verkligen tills jag får min lägenhet utomlands. Måste bara bestämma vart jag ska ha den.

Mina alternativ:
# Paris. (Nackdelen är språket, kommer aldrig lära mig franska).
# Ibiza. (Kommer dock förmodligen dö av allt håll igång).
# London. (Väldigt kallt och jag gillar inte konceptet att de har skorna på sig inomhus).
# Australien. (Väldigt långt om jag känner för att hälsa på familjen lite fort).
# Grekland. (Väldigt dyrt).

Listan går såklart att göra längre, men just idag känner jag att dom här lockar mest.

Kommentarer

  • Patrik säger:

    Australien!



    Värme och en skön kultur som är som västerländsk kultur men bättre! :>

    2009-11-11 | 16:10:51
    Bloggadress: http://dirtnoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: