jennysho†line

go go go norge !

Jag och V beslutade oss som sagt för att gå hem till Hags. Det tog en timme och det var sisådär 8 kilometer. Woho. Jag hann döpa hennes puppisar och vi (hags) bakade lite schyssta bakverk, bra skit. Igår åkte Hags iväg och jobbade men jag och Ven fick stanna kvar. Så där satt vi, i mitten av ingenting, och spelade vänd tia. Jag gillar livet i Tarby.

Tänkte ta med kameran så ni hade kunnat följa våran resa i form av bilder, men det hade bara blivit massa naturbilder då. Ledsen. Och med risk för att låta efter...... Norge vann melodifestivalen.


oneyearago.jpg


 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Visst är dem :) Tack så mycket!

    2009-05-18 | 09:00:14
    Bloggadress: http://annadavidssson.blogg.se/
  • miranda säger:

    fy fan vilket jävla inlägg.

    EHMM 5 KILOMETER JENNY, FEM!



    tänker inte ens kommentera att du har laddat upp den där bilden, men jag älskar dig trots allt<3

    2009-05-18 | 21:02:45
    Bloggadress: http://scienceandromance.blogg.se/

Kommentera inlägget här: