jennysho†line

smelly cat
heihei ! Idag har jag på mig min nya klening, den e fiiin ! Nåväl, ska köpa en till likadan idag, fast i en anThumbnailnan färg. Sen ska jag spekulera ut det bästa till på fredag, för nu är det totally kaos. ska nämligen hinna med att:
# 1 . Sjukgymnasten
# 2 . Prov i gymnastik
# 3 . Hem och bli kvällssnygg
# 4 . Vara olaglig
# 5 . Åka till solna och hem till Mal
# 6
. Åka till lindholmen och hem till Fia

Ett fullspäckat schema om du frågar mig, men vad vet jag.. Dessutom ska jag hinna städa tills fredag också eftersom murre och ven ska slagga här. Jag gillar föresten att jag håller på att exprimentera hur många det är som får plats i min 1,40 säng, hehehe. Ge mig en kram nu, för nu är jag i skolan.  heeeidooo !!!

Kommentarer

  • miranda säger:

    ta det chill bara, kommer gå galant! lite lagom pepp :D



    mmm... adaaam....

    2009-01-15 | 15:11:54
    Bloggadress: http://mouthwash.blogg.se/

Kommentera inlägget här: