jennysho†line

slutysonofabitch
Från och med torsdag ska jag byta bostad ett tag. Kommer flytta in på gullmarsplan med grudd junior. Taggadtjej92. Jag kommer käka donkenmiddagar.

Jag och min mamma har gemensamt kommit fram till att hon har alzheimer, vilket är ganska hemskt eftersom det faktiskt går sånt i min släkt. Det visade sig tydligt när hon råkade kalla Murre för Murrielle, hon blev väldigt chockad efteråt och försökte snabbt ändra sig, men tyvärr hann hon glömma bort vad vi pratade om. Och ja Murre, vi snackade skit om dig.

Kommentarer

  • vendigirl säger:

    hahahah finns nog ingen coolare moder än din jenxi

    2009-01-17 | 19:47:21
  • miranda säger:

    VAAAFAAN! :D

    hahaha, hm.. vad sa ni annars då..?

    2009-01-17 | 19:57:29
    Bloggadress: http://mouthwash.blogg.se/

Kommentera inlägget här: