jennysho†line

håkan

Hej håkan. Idag vaknade jag av att ven tittade på mig. Inte världens vackraste syn men man kan inte få allt. Igår låg nån och spydde ganska mycket, sen råkade någon ha ner duschdrapperiet. Av säkerhetsskäl nämner jag inga namn. Ett citat från gärningskvinnan:
-"Jag förvandlade Beccas artonårsfest till en toalett".

Jag tycker om när vi var på g till köket men råkade av någon anledning stanna till i hallen där vi hittade ett par luddiga boots. Vens festoutfit ot slutet av kvällen (den här måte ni höra!!): En randig slimmad tröja, ett par gråa nötta mjukisbyxor & luddiga converse.

Har föresten gjort en skabb&snygglista med min vän ven.

Kommentarer

  • ven din babe säger:

    den dagen du slutar att ge mig torrets kommer jag att le

    2009-01-25 | 20:19:00

Kommentera inlägget här: