jennysho†line

shopaholic
Sitter just nu och är ganska .. uppe i varv. Har nämligen alldeles nyss fått veta att en viss VEN har suttit och gråtit framför Harry Potter. OCH Emil i lönneberga. Det känns som att det börjar spåra ur nu, jag menar, vi umgås i princip med n Harry Potter-gestalt. (Ja, Hagrid, jag menar dig).

Nåväl, har gjort ett nytt försök med mina hörlurar nu, hoppas fan att dom anländer snart, annars lackar jag sönder. Sen ska jag fixa lite nya snowboard prylar med. Har hittat en stört skön burtonjacka som ska bli min. Nåväl, en sak i taget, jag ligger redan back med ungefär tre månader. heheh.

Kommentarer

  • vendi säger:

    gillar inte hagrid längre

    ett ordspråk till dig "tårar är mänskligt"

    puss och kram!

    2009-02-02 | 21:54:35
  • vendela säger:

    äckelbidl hahahaha

    2009-02-02 | 22:09:03
  • hagrid säger:

    heheheheheheheheheheh

    snyggt självportätt av mig

    2009-02-03 | 19:04:36
    Bloggadress: http://mouthwash.blogg.se/

Kommentera inlägget här: