jennysho†line

kaa-paaw

Igår var vi snyggare än någonsin. blandningen av tobak och alkohol har sugit sig in i mina kläder och jag känner mig lika fräsh som amy winehouse innan en månad på rehab och det har aldrig varit så skönt att borsta tänderna som nu. livet var som en scen tagen ur paradise hotel och vi sögs in i dimman fortare än förväntat. det var vi som gjorde festen när vi gled in med våra snygga nyllen på sikkes mark. mina hjärnceller jobbade på som amfetaminmissbrukare och jag tänkte snabbare än ljusets hastighet (allting går ganska segt idag). råkade väl tippa över eller gå in i nånting för jag har mystiska blåmärken och skavanker lite här och där. jag slutade hur som haver i en vattensäng hos pirates med simon där vi bland annat pratade om ernst, 65 och hans karriär inom industrimarknaden.


dagens citat&diss:
"jag orkar inte lyssna på dig, det kommer ändå bara skit ur din mun" - Vendela Grudd, 17 år

Kommentarer


Kommentera inlägget här: