jennysho†line

äääh
Ensamhet. Solo. Ensamstående. Ensamlevande. Solitär. Singel. Isolerad. Enslig.
Ge mig honom som ringer bara för att höra din röst, som håller din hand i ett grepp som aldrig tycks släppa.
Han som gör allt bara för att få vara din, som ständigt påminner dig om hur vacker du är. Han du kan luta dig mot när du inte längre orkar, han som inte skulle byta ut dig mot nånting i hela världen. Han som alltid finns där när ensamheten kryper sig på som en krypskytt i Vietmamn. Han som tårkar dina tårar och säger att det ska bli bra igen. Han som visar dig vad äkta kärlek innebär, han som aldrig vill förlora dig.
God damn, ge mig kärlek & en man. 
 Jag är ensam men ensamheten är borta.


Kommentarer

  • :) undra! säger:

    varför känner jag mig träffad:D

    (önskedröm)

    2009-04-21 | 06:46:29

Kommentera inlägget här: