jennysho†line

Vendela Grudd
Tjejen .


Du är bra, du är duktig, du är snäll, du är vacker, du är rolig, du lyssnar alltid, du gör mig glad, jag kan inte leva utan dig, du är en stor del av mitt liv, jag mår bra med dig, du är fantastisk, du är underbar, du förstår, du hjälper mig, du finns alltid där, du är som en syster för mig, du gör mig lycklig, du får mig på bra humör, du har räddat mig, du har allt en bra vän ska ha, du är ljuset i mitt liv, du får mig att vilja gå upp på morgonen, du är snygg, du är charmig, hade jag varit lesbisk hade jag haffat dig direkt, du är en ängel, jag gör allt för dig och jag älskar dig.




http://wendelaa.blogg.se

Kommentarer

  • ven säger:

    måååååhhhhhhhååå jag älskaaaaar dig :'(

    2008-09-27 | 10:06:28
  • ven säger:

    tack för du finns <3

    2008-09-27 | 10:32:54

Kommentera inlägget här: