jennysho†line

är inte i alperna
Har precis käkat asmycket så jag är jättemätt. Måste typ bära med mig min mage. Iallafall, jag skulle egentligen simma med Johanna och Paulina idag, men sen fyllde min bror år så jag struntade idet. Dessutom var jag lite putt. MEn back in action, hela min släkt är här och dom märkte inte ens att jag gitta, fett skönt. Jag försökte äta en krabba idag, men det gick inte så bra. PS. jag tror jag såg hjärnan, DS. Vi kollade på gamla bilder också och jag hittade ett par gamla godingar.

Kram från en glad semestertjej

Kommentarer

  • Marvin säger:

    Goda glada jenny är formidabelt hjärte go' <3

    2008-09-28 | 16:50:39
    Bloggadress: http://maarvin.blogg.se/
  • stoffe säger:

    jävlar va söt i flätor:$

    2008-09-30 | 02:24:35

Kommentera inlägget här: