jennysho†line

tjejmiddag @ fia

Ja, började dagen med att åka med min vän Johanna till täby. Vi drog förbi donken och fräshade upp våra minnen, träffade en viss Cass, grymt kul. Sen åkte vi iväg och jag gled av i Bällsta och började vandringen till Fia, hade sällis med Erik en bit, men sen försvann han. Blev omkörd av två sjungande tjejer som heter mur och ven, sen kom lilla murran tillbaka och plockade upp mig. Jag och Elin började lite smått med maten och man kan lätt säga att vi var tvugna att misshandla köttfärsen. Inte helt fel. Sen under kvällen spöade jag väl Fia minst tio gånger och jag röjde duktigt på dansgolvet lite då och då. Ven och jag körde dessutom en tvåminutskyss.

Kommentarer

  • sofia säger:

    "sen under kvällen spöade jag väl Fia minst tio gånger"

    att ge någon ett argt ord lite då och då är inte att spöa någon jenny. trodde du visste det.

    2008-10-19 | 21:51:18
    Bloggadress: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: