jennysho†line

KALASBARNEN
Jahaja, har genomfört vårat lilla bus nu. Såhär var det, eftersom våran vän Miranda fyller år imorron så kidnappade vi henne idag. Det blev en tårta gjord av nutella och grädde (gjord i skolan) sen lite krigsmålning på det. Och ballonger. Sen var planen att vi skulle hoppa på henne i centan och sätta på henne en ögonbindel och en kalashatt, och på försök två så lyckades vi. Vi dekorerade henne med lite presentsnören och sen åkte vi iväg mot täby. Rök ihop med en stor tjej  och tillslut kom vi till donken. Käkade tårtan där och sjöng lite, sen kom Fia med idominet. Jag skulle ljuga om jag sa att jag och murran inte hade en fight som slutade med att jag fick idomin i håret. Hon elda mig lite sen också.
Stackars mitt hår, det har fått vara med om mycket ikväll.

Efter kalaset på donken åkte vi in till gamla stan och det blev donken igen. Fast den här gången fick vi sällskap av en alkis i lila byxor. Han sa att jag hade för tjocka ben, men vet du vad lilla gubben, mina ben vill inte ha dig. Fitta.
Det kommer bilder inom kort. Jaja, ni älskar mig och det vet ni.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: