jennysho†line

jag talar ut
Jaha, nu är jag här igen. Vårat lilla slaggaöverhossofiaparty igår blev väldigt väldigt lyckat må jag säga. Murre kom insmygande och ville gå en kvällspromenad, hon fick komma in och snacka istället. Så jag somnade in med hjälp av  tjejens röst, väääldigt fridfullt, värt att testa även fast jag kanske var lite elak som somnade när hon pratade. Sen lackade jag i sömnen på att dom sa att jag hade somnat. Hm.. inte så kul att dela täcke med Ven bara eftersom hon alltid försöker smyga iväg med det.
Fick en katt i magen på morgonen så man vaknade ganska direkt. Körde en sminkfri dag idag och jag fick väl en del "du ser ju rätt pigg ut"-kommentarer. ALLTID LIKA KUL!!!!!  Käften bara. Sen i skolan bråkade jag jättemycket med Tim, men han ritade en bild till mig sen så vi är sams nu. Rök ihop lite med Adam också och han är jag fortfarande skitarg på så han ska ner som fan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: