jennysho†line

jag har barnasinnet kvar
Mhm, kul det här med att jag trodde att det var torsdag idag, så jag gick upp skit tidigt och började göra mig klar för att åka in till stan med Adam. Men så plingade det till i mobilen och Johanna berättade att det bara var onsdag, hehe. Så jag passade på att städa mitt rum lite grann sen åkte jag in till täby och käkade med Johanna, vi pratade en del också och det  känns som att vi löste allting på ett snyggt sätt. Sen åkte vi tillbaka till lindholmen och busade som aldrig förr, vi drog nämligen ut en förlägningssladd som kom innifrån ett hus där det var några som repade. HAHA ! Våran flyktväg var tåget så vi drog ner till centan och köpte kaffe. Jag gillade det.

Imorgon ska jag upp på vinden och rota igenom alla våra halloween saker och jag och Adam har bestämt att ta stan på fredag istället. Känns bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: