jennysho†line

i wanna be the only hand you need to hold on to
Snygg som man är glömde jag att stänga av plattången imorse. Så nu har jag två brännmärken på mitt täcke. Inte helt fel ! Ibland förstår jag varför jag inte får en egen lägenhet redan nu.. Det där med ansvar alltså..
Annars har jag inte gjort så mycket idag, förutom att legat i ett nät på gympan och föreställt mig Adam W naken.
Mamma har tydligen bjudit hit femton pers ikväll så planen är väl att jag ska
A, låsa in mig på mitt rum hela kvällen.
B, fly från huset.
C, umgås med gästerna.

Kommentarer

  • JENNA säger:

    HAHAH, har också glömt den på X antal ggr, fast på min byrå, som numer är sönderbränd ;)

    men du vet, är man snygg så är man (;

    2008-10-17 | 17:37:27
    Bloggadress: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här: