jennysho†line

fartfylld kväll med the bitchslappers
Måste först och främst tacka en söt Anonym för vägbeskrivningen till Kafé 44.
 
Men nu till själva upplevelsen. Jag och Vendela hoppade på tåget mot östra. I bällsta hoppade Murran och Sofia på och vi drog oss in mot staden. Tjillade lite på donken och inväntade spelningen.. som började åtta och vi var i stan klockan fyra. Vi lallade runt ett tag och sen drog vi oss bort mot spelningen, vi förstog att vi var lite tidiga så vi åkte en runda bland lite godisaffärer. Kollade på lite zlatanpojkar som spelade fotboll och sen gick vi tillbaka till 44'an. Grym spelning och jag fick mitt namn uppropat i micken.

Gjorde en väldigt spontan grej efteråt, men jag känner mig ändå rätt nöjd eftersom jag hade längtat en aning efter händelsen.

Kommentarer

  • pusselipusspuss säger:

    JENNY KYSSTE MARCUS!!!

    2008-10-08 | 16:18:54
  • JEN säger:

    hahaha käften

    2008-10-08 | 16:33:58
    Bloggadress: http://jnx.blogg.se/
  • miranda säger:

    en hyffsat oväntad kväll

    2008-10-08 | 16:36:54
    Bloggadress: http://mouthwash.blogg.se/

Kommentera inlägget här: