jennysho†line

är en bitchslapper på heltid
Hänger med the bitchslappers @sofjo right now. Har precis tagit en sväng om på dansgolvet med synten som dj. Jag visade moves som jag inte ens visste att jag kunde. Vi har börjat på dissen till en vallentunatjej och beatet är grymt, ser ut som att vi kommer bli stjänor i den här hålan inom kort. Planerna för ikväll är att vi ska pula iväg oss till östra och haffa en kaffecool. Men det ser lite mörkt ut at the moment, plus att man kanske inte är så tät just nu med tanke på att en viss tjej har lämnat donken.
Brandalarmet gick precis tack vare en viss Sofias mysfaktor med tusen ljus runt omkring oss, inte helt fel men det pep som fan. Man vet aldrig vad som kan hända här i Bällsta. Kyss mig nu bara.

Kommentarer

  • miranda säger:

    "men vänta.. vare inte nu jag skulle droppa en rad..?"

    2008-10-14 | 12:56:50
    Bloggadress: http://mouthwash.blogg.se/

Kommentera inlägget här: