jennysho†line

är back in action
tja dagboken. Idag var jag grym i skolan trots mitt humör. Och jag skolkade nästan ingenting alls. Måste börja skärpa mig, men till skillnad från andra (!!!!!!!!!) var jag iallafall på spanskan. Efter skolan slaggade jag lite framför tv'n med en asblöt katt. Rullade över till Ven och kollade Idol. Vi parade ihop lite människor över telefonen och delade med oss av våran vackra sång. Sen fick jag slänga sopor på vägen ut och nu är jag skit trött. Känns bra att jag ska upp om åtta timmar. Starkt behov av lov.

Kommentarer

  • Marvin säger:

    SÅ DET VAR NI SOM RINGDE!

    hahaha underbart vackert

    2008-10-01 | 22:18:25
    Bloggadress: http://maarvin.blogg.se/
  • VEN säger:

    HAHAHA JAG GILLAR DIG MEST

    2008-10-04 | 00:04:12

Kommentera inlägget här: