jennysho†line

always tomorrow
Ja, igår blev jag överbjuden på tacos hos Vendela. Grymt gott och vi satt och snackade i minst en halvtimme. Fin trio måste jag säga, jag, ven och katten. Egentligen skulle vi fixa Elias hår innan hans disco, men vi åkte upp till macken och köpte läsk istället, sorry, men jag hörde att han hade haft kul iallafall. Efter käket och lite X-effect tåg vi tåget in mot stan, sminkade och utklädda. Jag skojar inte.
När vi väl var framme märkte vi att det inte fanns toapapper så vi drog ut på ett buss-safari och tog lite servetter från donken och tjackade chips och dipp. Jag sprang även in i en stålgrej så jag har ett blåmärke nu. Allt detta på en kvart. Sen fick vi garvattack i trappan så jag la mig ner ett tag. Lånade även Vens brors jobbskor (jag kan det där med att rimma). Thank you Ven for making my week-end.

Bilder kommer så fort Tutti hittar sladden till hennes kamera. KYSSSS

mer om kvällen hittar ni här: http://wendelaa.blogg.se/2008/october/stockholm-by-night-med-jen.html#comment

Kommentarer


Kommentera inlägget här: