jennysho†line

se upp i backen
Oj oj oj, vad ska man börja. Jag och Ven greppade några kartonger samt plastpåsar och började färden mot nisses backe, men nej, där hade dom byggt en jävla snömur. Så vi tog en pause med Vens goda oboy och fortsatte. Heheh innan vi hann fram till backen tog vi fem pauser, trots att det inte var så långt. Rullade ner för backen några gånger, jag slog i rumpan på en rot, lyckades göra en bakåtkullebytta i fart !!!
Sådär höll vi på i ungefär en och en halv timme. Så går det när man plockar fram barnet inom sig. Men nu har jag fan motionerat för ett helt åt känner jag, usch.
Väldigt roligt var det iallafall synd att inte kameran följde med. På vägen hem råkade jag iallafall halka till så jag faceplanta rakt i en snöhög. Det kändes ungefär som att mula sig själv med oflit.

Kommentarer

  • Vendelisho säger:

    Vad sägs om att fortsätta dejta i backen?

    Kyss

    2008-11-25 | 22:20:02
  • jenny säger:

    hm... jag gillar förslaget. kyss syrran

    2008-11-25 | 22:21:22
    Bloggadress: http://jnx.blogg.se/

Kommentera inlägget här: