jennysho†line

motion och överlevnad
Era små mucklor, nu är jag här igen. Heheh, första skoldagen efter lovet, jag höll på att avlida. Alla var dumma mot mig och jag somnade & frös ihjäl. En grej som är värd att nämnas är att jag gick på spanskan och jag stannade hela lektionen. Tadaaa ! Den ni.
Imorgon har vi kriminologi i ungefär tre timmar, i och för sig ganska kul, men en aning .. hm.. MYCKET.

Heheh jag gillar föresten när en viss Sofia ringer mig och säger att hon är i lindholmen och att hennes tåg går om tio minuter. Fick ju dra på mig skogshuggarkängorna och dra en löpare med hennes två tons påse, jag hann inte så långt, men jag sprang och det är det som är huvudsaken. Sen visade det sig att hennes tåg var försenad så jag hade kunnat sluppit den där motionssträckan.

Jag såg ut ungefär som på bilden.

Kommentarer

  • sofia säger:

    nja kanske inte riktigt som på bilden men det är ok

    2008-11-03 | 21:12:14
    Bloggadress: http://sofjo.blogg.se/
  • JEN säger:

    schhhhh jag tänker

    2008-11-03 | 21:17:36
    Bloggadress: http://jnx.blogg.se/

Kommentera inlägget här: