jennysho†line

min dag på nova
Den här dagen var nog den längsta dagen på länge. Kändes det som. Jag hittade ingenting i stan förutom en snygg kille som jobbade på g-star, men han fick jag inte ta med mig hem, it's a shame. Både Johanna och Adam köpte jeans så jag känner mig för tillfället lite lätt utstött.
Anyway, spelningen på nova var helt okej, killarna var duktiga och spökrundan tog kål på mig. Herregud, det var knattar som knappt räckte upp till min navel som skrämde livet ur mig, ILLA !! Måste träna upp min inteblirädd-förmåga. Hm..

Är grymt taggad inför imorgon, även fast jag ångrar lite saker sådär i efterhand, men det kommer nog bli riktigt kul iallafall. Ska inte vara en död ängel längre eftersom mina vingar strejkar, så nu har jag riktat in mig på en död polis istället. Kommer jag vara snygg? Svar: NEJ !! Well well, bilder kommer tas så var berädda på årets största bildchock.
HEJDÅ !!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: