jennysho†line

Hest. Henni hest.
Idag har varit en mycket händelserik dag för mig. Jag har fått många nya intryck av livet. Jag har tillexempel startat dagen med en dusch, vilket jag inte har upplevt sen dagen jag fick feber (tre dagar). Jag har dessutom varierat min kost och druckit lite oboy istället för bara cola. Och finally är min fucking feber borta ! Wiie, nu är det bara dom där jävla halsmandlarna som ska inse att dom inte hör hemma i mina knäveck. Dom får faktiskt ta och chilla lite med svullnaden nu.

Mitt i alltihopa har jag fått för mig att jag ska börja sy, faktiskt. Mitt första verk ska lika klänningen på bilden nedanför, den kommer från Ellos och kostar endast 199, men för mig kommer den bli gratis eftersom jag ska kirra ihop den själv. Om nån vill beställa nått som jag ska sy så är det bara att säga till, jag finns vid symaskinen dygnet runt. Puss på er !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: