jennysho†line

karma

Jag både hatar och älskar grundskolan. Idag tycker jag om den. Jag bestämde mig för att skita i SO'n och vara hemma och plugga med pappa istället. Men om sisådär ett halvår kommer det vara helt omöjligt för mig att strunta i skolan, för då kommer jag vara beroende av studiebidraget. God bless the barnbidrag.
Det känns bara lite onödigt att jag satte på mig jeans och kladda på smink helt i onödan, när jag ändå inte ska någonstans. Men jag hittade en helt oanvänd tröja som jag totally hade glömt bort i min garderob. Karma (gör en onödig grej så hittar du en sprillans tröja i garderoben).

Det här är föresten första dagen på mitt nyttiga liv. Jag har börjat dagen med att äta massa nyttigt (juice och grejer) och efter pluggandet ska jag träna och dessutom ge bort min oöppnade choklad till pappa.

Atomfysiken och Einstein väntar. Puss på er !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: