jennysho†line

hell yeah
Nu känner jag mig jätteduktig, jag har både tränat och pluggat idag. Jag blir helt galen på min ansträngningsastma, jag hinner knappt börja springa innan jag börjar låta som en hel pappersfabrik. Nu hänger det nog ihop lite med min dåliga kondis, men fortfarande.
   Iallafall, jag precis slagit nytt dusch rekord! En timme och tio minuter. Inte illa! Och under den tiden hann jag göra TVÅ inpackningar, inte illa det heller. Jag kände mig lite tvungen eftersom jag ska till frisören imorron och hon brukar alltid gnälla på mitt hår, men nu borde hon inte ha någon anledning. Jag tror att jag har bestämt hur jag vill ha det nu, uppklippt, toppat och lite ljusa och guldiga nyanser. Lite sådär "hej jag vaknate precis men jag har fortfarande världens sexigaste frilla". Nu ska jag lära mig lite gitarr, c ya ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: