jennysho†line

ge mig sömn
Gaaaah ! Jag hatar att inte kunna somna. Har btw min första dag på donken imorron. Och ja, jag är nervös. Jag kommer bli tvungen att ha på mig converse eftersom mina skor inte har hunnit komma än. Fatta mycket jag kommer halka, dom är ju helt platta under ! Och jag kommer se skitball ut i kläderna jag kommer vara tvungen att ha på mig. Kan bli kul, får inte missas.

Idag var jag och handlade med min mormor, mamma och moster. Jag gjorde värsta kapen trots att jag inte var med ett så bra team. Tre par skor, en kofta och massa leggins. Inte nog med det, jag fick dessutom sex stycken glittrande rosa örhängen av mamma, puss ! Det var egentligen tänkt att jag skulle hem till Sarah idag på lite filmkväll, men jag är verkligen totally slut i hela kroppen. Så jag stannade hemma och kollade på Lost istället. aja, natti peeps !
 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Skor är alltid lika användbart :] älskar köpa och prova skor :) Tack ska du ha :D Blev jätte glad :D Ha det bra !

    2008-03-27 | 08:28:36
    Bloggadress: http://annabenjamin.blogg.se

Kommentera inlägget här: