jennysho†line

igår och idag
Om det här vädret håller i sig så är det jag som tillbringar kvällen vid lillsjön idag. Fan vad jag ska grilla. Har saknat det lite faktiskt, synd bara att nästan alla har åkt bort.. Annars hade jag tänkt att alldeles strax hoppa in i duschen. Kanske ska ta en runda till täby och mobba Johanna lite. Stackarn jobbar och jag kan inte annat än njuta. Mitt nagellack vägrar att torka. Igår var iallafall jag och Cornelia i Ormsta och spelade fotboll (?) med Linus och alla. Helt okejkul faktiskt. Hade även planer på att klä ut mig till muslim och låtsas heta Fatima. Men sen blev jag för depprimerad. nu ska jag duscha. kyss mig i röven

På bilden är det faktiskt jag och Moa-li. Bilden är skyddad av upphovsrättslagen, så om bilden blir snodd går den att spåra och polisen kan genast starta en rättegång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: