jennysho†line

i <3 epa

Dagen började med att jag, Emma och Johanna åkte in till täby, Johanna skulle jobba så jag och Emma gick runt och tittade lite. Sen åkte jag hem och käkade och sånt, sen träffades vi igen i centrum. Lilla Sebbe var också med. Felix kom dit och sen åkte vi hem till Cornelia och kollade på film. Sen gick vi till kragsta och träffade Roham, Rami och Rikard. Åkte ner till centan där vi träffade Marcus, Sam och Linus. Fick skjuss hem av Marcus. En väldigt rolig bilfärd, mina magmuskler fick jobba som satan.

Nu kommer det roligaste:
Marcus parkerar utan för Sams hus en bit ner i diket (bilen står i rejäl lutning). Johanna öppnar dörren, både hon och jag (vi delade stol) rullar ut från bilen rakt ner på massa tistlar. Vi låg kvar några minuter och bara asgarvade. Herregud vad jag grät, så jävla roligt! Mamma vad jag höll på att dö.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: