jennysho†line

hallaaa

Idag drog jag ju en sovmorgon till klockan ett, sen åkte jag till skolan och kollade fotboll ett tag. Jag har fått världens bränna efter min klänning !!! Efter matchen gick jag och emma hem till paulina ett tag, sen tog jag tåget mot centrum och testade det nya ståsolariet. Resultat; en rejäl bränna på axlarna. 

MIN MOBIL ÄR BORTGLÖMD HEMMA HOS PAULINA SÅ DON'T BLAME ME OM JAG INTE SVARAR MAMMA !!!!!!!fnizz

Sen träffade jag conny ett tag och bill gled förbi. sen åkte jag hem ett tag och sen vidare till paulina igen. Där käkade vi och mös lite grann på hennes .. uteplats. Testade förövrigt mina klänningar också men såklart så tyckte dom att olika, så jag har verkligen problem. Men det lutar åt det korta. Fy fan vad jag har skrivit nu, bleh och peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: