jennysho†line

fimpa röken behåll glöden

Idag har jag och Conny varit en sväng i täby centrum, träffade Johanna lite och Sarah (!!!!!), sen åkte vi hem till Conny och käkade lite. Hon satt och sjöng ungefär hela tiden eftersom hon trodde att hon kunde hela Bloodhoundgang - Bad touch låten, men jag kan säga att det inte lät så himla perfekt. Efter det åkte vi iallafall hem till Elin och tjillade lite med henne och Nicole. Jag tror att det var Nicole som hade med sig ett askul spel, Buzz hette det iallafall. Gaah, jag älskar det !
Vi lirade i några timmar sen var jag tvungen att dra ner till centrum för att ta sista tåget, alla gick med mig och det ska ni vara jävligt tacksamma för, för i centrum stog det nämligen ett tåg och konduktörerna stog och bråkade med lite gangsters i Vallentuna. haha, faktiskt väldigt roande. Nu letar snuten efter dom iallafall. HA !!!!

Och nej, tjejen har inte klamydia.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: