jennysho†line

pippi, FÖÖÖFAN !
Varför är det aldrig nån som skriver "han var en jävla idiot som man aldrig kunde lite på" i en dödsanons ? Man kanske var en elak jävel men ändå framstår man som en liten gulleponke. Är det för att dom älskar en för att man äntligen är borta eller vill dom bara ha en anledning till att vara ledsen ? Pleas explaine, för jag fattar inte.

Igår var jag, johanna och paulina hemma hos sofia, grattis i efterskott ! Det var jätteroligt, men det känns som om det blev lite för mycket för SAMTLIGA, haha !

Idag lyckades jag med en sak som är väldigt ovanligt, även för mig. Jag ramlade ur soffan. Hur jag lyckades ? Jag vet inte, men uppenbarligen är min soffa för liten för att göra kullerbyttor i. Det var synd att ingen filmade, för jag skulle gärna vilja se vart det gick snett.image79

Kommentarer


Kommentera inlägget här: