jennysho†line

BEHAVE MTHFKR !

Okej, jag kanske är fel person för att skriva den här listan men nu jävlar ska jag bjussa på lite oskriva regler 2008.

  •  Den här punkten är jag ganska dålig på själv, men dumförklara aldrig någon.
  • Var aldrig för närgången och ta på någons hår. En extremt stylad frisyr kan se väldigt avslappnad och ruffsvänlig ut, men är oftast inte det. 
  •  Ta aldrig på en gravid kvinnas mage. Bara för att hon är gravid är det inte fritt fram att röra hennes mage.
  • Om du sitter på bussen och känner för att sova, frittfram. Så länge du inte somnar på någon annan.
  • Om du är ute och flyger, klappa inte händerna när planet landar.
  •  Om du är på bio och känner för att grovhångla lite, hyr en DVD och gå hem, jag äter faktiskt popcorn.
  • Om du känner för att prata lite med min telefonsvarare, lämna inte ett tiominuterslångt meddelande, jag orkar ändå inte lyssna.  
  • Härma inte andra. Går du i femman ?
  • Låt söta hundar och deras mattar vara ifred. Går du i trean?
  • Lägg gärna ner överdrivet spridande av kedjemail, kedjebrev eller dessa förbannade kedjesms. Jag tänker ändå inte skicka tillbaka.
  • Och en grej till. Berätta inte om dina problem för mig om du inte är en av mina närmsta vänner. Jag vill nämligen inte veta.

Dessutom kommer det lite mysiga bilder från Cia, enjoy !

                      

Kommentarer


Kommentera inlägget här: