jennysho†line

alla hjärtans dag
Glad, god, lycklig, alla hjärtans dag? Eller kanske till och med grattis på alla hjärtans dag. Whatever.
Idag har jag spenderat min dag i skolan och sen på bio. Jag, Johanna & Paulina såg P.S I love you, den var absolut sevärd, men en aning tråkig. Men iallafall. Vi satt där bland alla kära små par som pussades och gullade med varandra och jag kände mig inte ett dugg misslyckad. Alls.
Imorron är det iallafall fredag, asnice ! Det betyder att det bara är en dag kvar till lördag. Och ja, jag borde få MVG i matte. Åååh, jag läängtar jättemycket och jag tror verkligen att det kommer bli jätteroligt. Men observera att man bara kommer in om man står med på listan, så det är ingen idé att åka dit om du inte står med.

Min beställning från haléns kom hem idag och jag hade på mig det silvriga linnet idag. Rätt fint faktiskt. Dessutom överraskade mamma med att skicka efter två underbart gulliga nattlinnen också (rosa med små döskallar på), jag ska inviga det ena idag !

 Och föresten, GRATTIS HESTEN !

   
Silvrigt linne; 149:-
Guldigt linne 149:-
Nattlinne x2 200:-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: