jennysho†line

pizzakillen & dummlekillen
Okej, nu hade jag tänkt att berätta lite om igår. Jag och Murre skulle åka in till stan och bli mötta av Vendi, men hon överraskade oss och gled på i centrum.. Iallafall, vi gick upp till lägenheten och spelade lite ölspel och tog kort. Sen vart det utgång mot centrum. På vägen till tåget gick jag in och köpte lite barnförbjudet och gubben i affären tyckte att det var värt en kram. Så han fick en kram (han hade förövrigt kommit ut med tre gammla dummle till oss innan). Sen försökte han hålla på med munnen och jag bakade och tryckte mig åt sidan så istället slickade han på min kind. Inga kommentarer. Glider ut ur affären och berättar självklart för mina hoes, Murre lackar och går tillbaka in i affären och langar den här : försökte du nyss kyssa min kompis? äcklet svarade ja. Murre slappar till honom och lämnar med ett fy faaaaan ! Haha, vad vore världen utan Murris och Vendi ?

Kommentarer

  • bendi säger:

    ingen förutom jag ksyser dig ostraffat!

    2008-08-09 | 13:24:58
  • miranda säger:

    hahaha jaa usch fy fan! jag måste medge att jag var en agressiv kvinna den kvällen. but he deserved it!

    2008-08-09 | 23:55:30
    Bloggadress: http://mouthwash.bogg.se

Kommentera inlägget här: