jennysho†line

sol och rip
Idag hade jag en enda lektion, och det var träslöjd. Hade egentligen tänkt att ta ett litet snack med Jossan, men hon var spårlöst borta så jag och Pedde tog en runda utomhus istället.
Tack för att du finns och för att jag kan prata med dig om allt !
Efter skolan åkte jag och Cornelia och solade och herrejävlar vad många fräknar hon fick ! Vi tog tjugo minuter, men när jag väl låg där inne och grillades kändes det verkligen som att jag skulle bränna ryggen av mig, men än så länge ser det ut som att jag har klarat mig.

En sista grej bara, som alla vet har kvarnen i Vallentuna brunnit ner. Till grunden. Men hur i helvete kunde en sån stor byggnad brinna utan att någon la märket till det innan det var försent ? VA ? Den var ju asstor ! aja, rest in peace.

 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kanske för att de går rätt snabbt för en träkvarn att brinna..! och inte lätt att släcka

    2008-04-03 | 22:56:27

Kommentera inlägget här: