jennysho†line

måndag
Idag har jag hängt i Sollentuna hela dagen. Hade studiedag idag så jag åkte och tjillade lite med Conny. Vi var i studion hela dagen och sen tog vi pendeln mot stan. När vi var framme där tog jag, Conny, Simon och Simon in på donken. Tack för cheesisen gullet ! Sen lallade vi vidare och träffade Lina och Vickan och efter det drog vi hem. En väldigt lyckad dag, men jag hade så grymt gärna velat vara rik så jag hade kunnat shoppa lite. blä.

Sen är det så att jag har tänkt lite också. Idag när jag gick upp för att dricka vatten kom jag att tänka på ett skämt som min pappa berättade för mig förut.. Den var nånting i stil med att två bögar som åkte bil hade råkad krocka med bilen framför och då hade den föraren kommit ut och stått och skällt ut bögarna, sen avslutade han det hela med att säga "kyss mig i arslet" och då hade bögarna blivit överlyckliga och sagt typ "åh, han vill gottgöra oss". Det är de jag inte förstår. Bara för att man är bög betyder det väl inte att man skulle bli tänd på att få kyssa nån i röven? Eller alltså.. Har jag fel ?
För jag är inte så säker på att jag skulle gå igång på om nån kille bad mig kyssa han i röven.. men det kanske bara är jag...

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Haha, andreas är bara en kompis :)

    2008-04-07 | 23:01:54
    Bloggadress: http://sarie.blogg.se

Kommentera inlägget här: