jennysho†line

jag vet att ni vill läsa !
Kul det här med teknikuppgifter. Har inte uppdaterat på ett tag eftersom jag har haft så himla mycket att göra (?). I fredags jobbade jag till klockan åtta, sen väntade jag på johanna till klockan tio eftersom hon slutade två timmar senare än mig.. så jag lallade runt där i centrum bland alla stängda affärer och kände mig jävligt ball. Efter ett tag gick jag in i personalrummet och kollade lite tv.. Efter det åkte vi hem till hesten och kollade tv men snackade mest. En mycket lärorik dag må jag säga. På lördagen jobbade jag igen, fast då till klockan fem, men johanna ville inte vänta på mig så jag fick åka heeeeelt ensam hem.. Sen drog jag hem till Conny och tjillade lite. På söndagen fick jag inte gå ut för mamma, askul, så jag satt vid tv'n nästan hela dagen. Mycket fakta på en gång.

Måste bara lägga in den här på lilla Zara som förövrigt är min nya idol. Lägg märket till att hon är tio. Gryyymt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: