jennysho†line

fredag ! och lite torsdag..

Kan det bli bättre än att jag ska ha en redovisning om Krita ? Och nej, inte om pennan, utan om perioden. Wiiie ! Inför hela klassen dessutom.
Idag ska jag iallafall först jobba och sen ska jag till Edsberg och kolla på Wired in may med Linus och Conny. Kan nog bli roligt eftersom jag aldrig har hört bandet innan.. Men jag har hört att gitarristen är heeet, så.. I'll be there !


279633-165Igår efter skolan kom Conny hem till mig och vi gick en sväng till Lillsjön, sen drog vi hem till mig och solade lite. Känns som att jag har bränt mig rejält på axlarna. Inte bra, inte bra. Efter solningen stack vi iväg till centan och käkade pizza. Sen åkte vi till bällstaberg och kollade på lite fotboll. Jag hade inte ens leggins på mig och jag frös inte ! Me love sunshine ! Nejmen nu ska jag faktiskt försöka lära mig lite om Krita.. hur fan ska det gå till.. puss på er !

Kommentarer

  • qk säger:

    WIRED in may heter dom till och med

    2008-04-27 | 12:58:57

Kommentera inlägget här: