jennysho†line

ja, hej hej
Michis har fyllt år! Femton! Om du ser det här så; GRATTIS ÄLSKLING! Iallafall, på lördag är det tänkt att vi ska fira henne! Men nu verkar det som om vi inte får tag på någon dricka så vi får väll se hur det blir med det, men å andra sidan är det inte hela världen.. Aja, det löser sig nog.

Jag har precis bråkat med min mamma. Igen.. Fan jag orkar verkligen inte med det här, jag vill typ flytta.. Men jag har trots allt världens bästa kompisar här som jag älskar mest i världen, så det vore ju synd att flytta ifrån dom.
Alltså jag börjar ärligt tvivla på det här med blogg, fy fan vad tråkigt det är egentligen. Vem fan orkar följa den? Det är knappt så jag själv kommer ihåg att den finns. Men vafan, hör hur jag låter. Jag har förvandlats till en gaggig gammal tant. Usch. Nej, upp med hakan, nu tänker vi positivt. ääh, hejdå.
image37

Kommentarer


Kommentera inlägget här: