jennysho†line

tonårstankar.
So I'm takin' these pills for to fill up my soul, And I'm drinkin' 'em down with cheap alcohol.
Varför låter varenda ett av dina ord som en utskällning? Är det bara jag som gör fel? HELA tiden?
Kommer du någonsin att förstå hur jag känner? Vet du ens vad som har hänt? Nej, jag tror faktiskt inte att du har en enda aning. Vi borde byta plats nångång, du och jag.

Det blev inga nya jeans idag.. Men men, livet går vidare, eller hur? Det känns lite surt med tanke på att jag verkligen behöver ett par för mina svarta håller på att ramla sönder totalt nu.. Dessutom hittade jag en jättegullig tröja på H&M, eller gullig kanske man inte kan säga att den var för den var faktiskt mer ful-snygg än gullig. Fast jag vet inte om jag skulle våga använda den och 298 ;- känns lite mycket för en tröja som jag inte ens är säker på. Men jag blev ändå grymt kär i den.. Mitt hår fick liksom en helt annan färg. Föresten, den där Pernilla Wahlgren färgen bet inte alls på mitt hår, jag fick nått brunaktigt istället för den där guldblonda färgen som jag verkligen vill ha, men det känns inte så angeläget att färga om heller för mitt hår börjar bli lite väl slitet nu. Så på ett sätt vore det väldigt bra om jag skulle raka av mig allt hår och ha en peruk tills det växer ut igen, för då är det ju så naturligt det kan bli. Plus att det inte är ett dugg slitet. Men att ha peruk i ett helt år.. - Nej tack.

Snart är det December och grejer ju! Herregud vad fort det går, nyss var det ju sommarlov! Jag borde egentligen börja leta julklappar redan nu, för jag orkar verkligen inte med affärer där man får tackla sig både in och ut. Jag kanske borde tänka ut lite saker som jag önskar mig också, men det är ju egentligen det enklaste. Men ärligt talat, om det ska vara såhär kallt kan det väl lika gärna komma snö? Och sen får det faktiskt sluta komma sånnadär perioder där det är as varmt och där man ångrar att man tog på sig den där jättevarma koftan. Nej, sånt gillar jag inte. Nu får det faktiskt ta och bli vinter på allvar. Nu skulle jag aldra helst vilja sula en snöboll, hårt som fan, rakt i ansiktet på någon. Eller varför inte mula någon? Såhär enkelt är det; snöbollskrig är ingenting man växer ifrån.

image43

Kommentarer


Kommentera inlägget här: