jennysho†line

listor <3
Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Hm.. tre eller fyra

Vilken svordom använder du mest?
Jadu, det blir väl "fan" för det mesta

Äger du en iPod?
svar; nej!

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
beror på tillfället

Vilken var den senaste filmen du såg?

Oj oj.. minnet är bra, men kort.. Jag tror att det var Mami Vice

Har några av dina vänner barn?

inte vad jag vet..

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
ärligt så skulle det nog bli kläder.

Har någon någonsin kallat dig lat?

kan ha hänt..

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
oboy! eller?

När var senast någon stötte på dig?
jadu..

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
jag håller med johannisen, extreme!

Tittade du på tecknat när du var liten?
hela tiden!

Hur många syskon har du?
ett!

Äger du några band t-shirts?

svar; ja!

Läser du för skojs skull?
tidningar möjligtvis..

Pratar du några andra språk?
engelska, svenska.. och faktiskt lite franska..

Vilka gör du, önskningar eller planer?

jag önskar mig saker dagligen!

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?

JA!!

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
nja... det ska komma spontant isåfall.

Vad har du med dig in på bion?

stor popcorn och en cola

Vem var din favorit lärare?
krister, rip!

vilken är din favoritlåt just nu?
jag kan inte sluta älska justice - waters of nazareth!

vem pratade du senast med i telefon
morfar, tihi

Har du nånsin varit kär?
jo.. har väl hänt..

hur många kuddar sover du med?
helst hur många som helst, men just nu typ fyra.

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
jag vet ärligt talat inte..

när grät du senast?
inatt

när fick du senast en puss?
mamma försöker alltid att ge mig pussar mot min vilja, och ibland lyckas hon faktiskt.. det var en sån dag idag..

vad kan vara det mest avtändande hos en kille?
killar som leker tuppar. Jag orkar inte med det. HEJDÅ!

finns det någon som vet allt om dig?
inte direkt allt, men det mesta, ja.

tror du på änglar?

massor med ja!

vem fick du senast sms ifrån
jag tror att det var från paulina, men jag är inte säker.

Vad har du för väder?
blåsigt och höst.

Har du en blogg?

ja, och jag är beroende av den.

vad har/är du just nu?
jag har.. ööh.. precis fyllt i massa svar.. sen sitter jag vid datorn också..

vart är du just nu?

fortfarande framför datorn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: