jennysho†line

lärorika torsdagar <3
bracen insatt, smärtan är under kontroll. utvecklingssamtal imorron, otaggad till tusen. gick in i en dörr idag, ont.
shopping! två tröjor, plånbok och jeans. me like!
Prov idag föresten, det gick faktiskt ganska okej trots att jag hade missat ett hyelt kapitel, men Maggan kommer som är räddare i nöden och säger att om jag inte blir nöjd med resultatet så kan han fixa någonting mer åt mig. Varmt gull åt Magnus. Snart är det fredag, då är det piercing som gäller. Jag hoppas ta mig fan inte att det gör ont, men det lär de ju göra. Jag är iallafall taggad. Dessutom har jag fått ett nytt minneskort till min mobil så nu jävlar ska det fyllas på med musik! Världens bästa låt föresten (efter justice); Sheryl Crow - If It Makes You Happy, helt underbar!image50


JENNY SÄTTER PUNKT EN GÅNG FÖR ALLA.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: