jennysho†line

Kunskap, sinneslag, tal, handlande, liv, strävan, vaksamhet, meditiation
Idag har jag varit dum mot Paulina hela dagen, men hon knappade igen där på slutet, men jag ägde henne totalt ändå. IN YOUR FACE FUCKHEAD! Hihi, förlåt Pauiz, det ska inte hända igen. Kanske.

Nu är gipset borta iallafall och min näsa rak som en spik! Totalt återställd typ! Så om någon rör min näsa nu så den blir det minsta lite sne så kommer jag att slå av benmusklerna på den jäveln.

Jag har typ fått värsta sömnproblemen föresten. Inatt sov jag typ tre timmar totalt, men jag är ändå inte trött på dagarna. Helt sjukt, jag kanske börjar bli vampyr eller nått? För dom sover väl aldrig? eller?

Den här veckan har jag ta mig fan två prov! Och det känns som att jag inte kommer klara mer än g på nått av dom. Joooooooy. Och jag som skulle höja mig i samtliga ämnen den här terminen. Fuck. Dessutom, som om det inte vore nog med det första, så missade jag simningen idag. Och jag var inte med på förra heller, så nu har läraren bara sett mig simma en gång. Woho, där rök mitt VG. En bra sak är iallafall att jag snart ska gå ut på promis med den lilla charmören Johanna Lindgren och hon kan alltid få mig på topp. Jag har föresten skrivit ner massa grejer till provet imorron på min arm, smart drag? Hm.. så länge inte Maggan ser det så, JA!

JENNY SÄTTER PUNKT!
image49

PS. Jag saknar dig Kramtjejen, DS.

Kommentarer

  • lilla hassan! säger:

    är jag kramtjejen?
    *mkt generad*
    kyss på spiken som börjar mellan dina ögon

    2007-10-23 | 20:40:10

Kommentera inlägget här: